Obchodní podmínky

Způsob objednání

Objednávat si můžete on-line přímo na našich stránkách. Návod by Vám měl usnadnit první kroky v našem obchodě. Pokud Vám z nějakého důvodu nefunguje přímé objednávámí, máte možnost zaslat objednávku jako obyčejný e-mail na naši e-mailovou adresu shop@kombajn.net. Pokud chcete, můžete objednávku zaslat i písemně na adresu uvedenou v kontaktních informacích, popřípadě zavolat na telefonní číslo uvedené tamtéž, na kterém Vám rádi zodpovíme i Vaše dotazy.


Dodací podmínky

Zboží většinou expedujeme následující den po obdržení objednávky. Dodací lhůta tedy závisí hlavně na způsobu dodání a rychlosti České pošty.

Při zaslání na dobírku je to maximálně 5 dní (neplatí pro Slovensko) odpovědnost přebírá Česká pošta.

Při osobním odběru, až na vyjímky, je možné odebrat zboží na naší pobočce během pracovní doby ihned.


Způsob dodání

Objednané zboží odesíláme poštou na dobírku,nebo si jej můžete vyzvednout v pracovní době u nás na pobočce.


Poštovné

Způsoby dopravy a ceny poštovného naleznete při vyplňování objednávky.
Poštovné na Slovensko je 290 Kč


Balné

Balné účtujeme ve výši 0 Kč.


Reklamační řád

Reklamační řád
1. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do tří dnů informovat prodávajícího.
2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího:
3. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury nebo doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.Oznámení o vadách výrobku při reklamaci musí zákazník přiložit v písemné formě i do balíku
4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
5. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.
6. Doba vyřízení reklamace prostřednictvím našeho internetového obchodu se prodlužuje na 60 dnů.
7. O reklamaci nás ihned po odeslání informujte mailem: shop@kombajn.net
8. Rušení objednávek telefonicky Pondělí - Pátek 9:00 - 18:30

Záruka vrácení peněz
Pro bezrizikové nákupy poskytujeme službu 'Záruka vrácení peněz'. Uvědomujeme si, že nemáte možnost si zboží námi nabízené předem prohlédnout. Můžete se zmýlit a můžete tak obdržet zboží, které Vám nemusí vyhovovat.
Jestliže toto zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, máte možnost zásilku vrátit a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze.
Podmínkou vrácení peněz je:
Zboží musí být naprosto neporušené, čisté a schopné dalšího prodeje, ev. v originálním neporušeném obalu (pokud byl součástí zásilky) a dobře zabalené.
Zákazník musí odeslat zásilku do 3 pracovních dnů od obdržení zboží a udat důvod vrácení zboží.
Ve vrácené zásilce musí být přiložena kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky.
Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a balné! Reklamace posílejte pouze jako běžný balík České pošty, dobírkou, doporučenou zásilkou ap. nebude zásilka přijata .

Reklamaci zašlete na adresu:

KOMBAJN
Puchmajerova 1
Ostrava 1
70200

Důležité upozornění:
Tato služba se vztahuje pouze na území České republiky.