Jak nakupovat
1) Orientace v obchodě
Zboží v našem obchodě můžete prohlížet pomocí menu na levé straně stránky. Základní je rozdělení na pánské, dámské a doplňky. Pak jsou jednotlivé skupiny rozděleny na jednotlivé druhy zboží. Pokud hledáte konkrétní zboží, využijte vyhledávací formulář umístěný nad menu. Pokud hledáte konkrétní značku, můžete ji vyhledat v okně Vyhledat značku nebo zcela dole ve výčtu značek, stačí jen kliknout. V horní i dolní části stránek je k dispozici rovněž tematické členění zboží dle stylů na hip hop, skate, street, army a rock shop. Různé tématické zboží je možné také najít proklikem bannerů v pravé části úvodní strany.
2) Detail zboží - přidání do košíku
Po kliknutí na název produktu nebo jeho fotografii získáte podrobnější informace, například odkaz na větši fotku výrobku, popis, detaily apod. Upozorňujeme, že zboží se v elektronickém vyobrazení může mírně lišit (funkčnost a použití výrobku se nemění), odstínem barvy, tvarem nebo velikostí potisku v závislosti na zveřejněné velikosti zboží. O zboží se můžete kdykoli informovat emailem přes proklik „dotaz na zboží“ nebo telefonicky. Do košíku lze zboží přidat z podrobného vyobrazení výrobku kliknutím na tlačítko "do košíku". Obsah košíku si můžete kdykoli prohlédnout skrze odkaz "KOŠÍK" v záhlaví stránky.
3) Odeslání objednávky
Pokud máte nakoupeno, přemístěte se na stránku s výpisem obsahu Vašeho košíku (kupříkladu kliknutím na odkaz "KOŠÍK" v záhlaví stránky), zde překontrolujte druh a množství objednaného zboží. Dále klikněte na tačítko s nápisem "K pokladně". V prvním kroku je nutné vyplnit jméno, adresu a kontakt. V druhém kroku pak způsob doručení a ve třetím způsob placení. Zkotrolujte vložené údaje a objednávku potvrďte stisknutím tlačítka "Potvrdit objednávku".
4) Po objednání
Kliknutím na odkaz "MŮJ ÚČET" můžete kdykoli sledovat stav své objednávky, jen pokud se rozhodnete pro registraci. Navíc i bez registrace budete o každé změně v objednávce informování emailem. Výchozí stav objednávky je přijatá. Jakmile objednávku akceptujeme, změní se její stav na vyřizuje se. Jakmile je objednávka označena jako vyřízená, zásilka by Vám měla dorazit v průběhu následujících 1 - 3 pracovních dnů. V každém ze 3 případů obdržíte automaticky ze systému potvrzující email, pokud ovšem zadáte neplatný email, zprávy Vám nejsou doručeny a je možné, že ani objednávka není korektně zaregistrována. Proto radíme, aby jste si před odesláním objednávky vše důkladně zkontrolovali.Rovněž se může stát, že potvrzovací mail spadne do spamove schránky, doporučujeme pak spamovou schránku kontrolovat.
Dodací podmínky CZ a SLOVENSKO
Zboží máme skladem a většinou expedujeme následující den po obdržení objednávky.
Při zaslání na dobírku ev. při platbě předem je to maximálně 5 dní, zejména pokud následuje den volna, odpovědnost přebírá přepravní společnost.
Při objednávce zboží poštovní zásilkou je minimální odběr za 200 CZK (8 EUR). Zásilky na Slovensko se poštovné pohybuje od 200 CZK (8 EUR)na dobírku nebo 150 CZK (5 EUR) při platbě předem, aktuální cenu naleznete při vyplnění objednávky. Při objednání zboží na SLOVENSKO nad 2700 Kč (100 EUR) je poštovné ZDARMA.
Způsob dodání
Objednané zboží odesíláme službou PPL doručením na Vaši adresu nebo si jej můžete vyzvednout na odběrných místech PPL Parcel Shop po území celé republiky http://www.pplparcelshop.cz/ po dohodě s doručovatelem. Doručení do PPL Parcelboxu můžete požádat vepsáním do poznámky objednávky. Úložní doba zásilky je 10 dní od doručení u Parcelboxu jen 2 dny, po této lhůtě se zásilka vrací zpět. V případě nepřevzetí nebo nevyzvednutí objednávky je kupující povinen uhradit vynaložené náklady spojené s odesláním ! Opětovné zaslání je možné jen při platbě předem na náš účet. V případě jakýchkoli potíží s doručováním objednávky se na nás neváhejte obrátit!
Poštovné CZ a SLOVENSKO
ZDARMA při objednávce nad 2000 Kč - poštovné neúčtujeme, při zaslání na SLOVENSKO je tato částka 2700 Kč (100 EUR).
Způsoby dopravy a ceny poštovného naleznete při vyplňování objednávky nebo v informačním banneru u každého zboží viz. CENA POŠTOVNÉHO. Poštovné je od 59 Kč při platbě předem na číslo účtu, které naleznete v potvrzení objednávky nebo od 109 Kč při platbě na dobírku.
Zásilky na SLOVENSKO posíláme po předchozí dohodě PPL, kontaktujte nás. Poštovné za dobírku se pohybuje okolo 200 Kč (8 EUR) nebo 150 Kč (5 EUR) při platbě předem na účet dle váhy a denního kurzu Eura. Tabulku pro ceny poštovného naleznete zde: ceny poštovného
Balné
Balné včetně obalu zásilky neúčtujeme. Doklad k zakoupenému zboží naleznete v zásilce se zbožím.
Reklamační řád
1. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do tří dnů informovat prodávajícího.
2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího telefonicky nebo písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží a bez odkladu odeslat nejpozději však do 14 dnů. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího.
3. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury nebo doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.Oznámení o vadách výrobku při reklamaci musí zákazník přiložit v písemné formě i do balíku.
4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
5. Doba vyřízení reklamace prostřednictvím našeho internetového obchodu je 30 dní.
6. O reklamaci nás ihned po odeslání informujte mailem: info(zavináč)kingshop.cz
7. Rušení objednávek do 24 hodin od odeslání objednávky je bezplatné. Poštovné za úmyslně nepřevzané objednávky budou registrovány jako pohledávka. Prosíme aby jste VRÁCENÉ nebo REKLAMOVANÉ zboží zasílali jako běžnou zásilku, ne jako dobírku, ne jako doporučený nebo spěšný balík prostřednictvím VÝHRADNĚ společností PPL nebo Balíkovnou. Jinak nebude zásilka přijata - např. zásilka Zásilkovnou nebo jiným přepravcem, kde nedisponujeme smlouvou o doručení přímo na provozovnu. Většinou je pak balík uložen na vzdáleném místě a je časově náročné balík k nám včas doručit. V případě vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů prosíme o vrácení odměny za objednávku, pokud byla poskytnuta.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Smlouvu může Kupující uzavřít tak, že přijme návrh k uzavření smlouvy na webu www.kingshop.cz tím, že zboží vloží do košíku, potvrdí a odešle elektronicky objednávku. Automaticky dostane potvrzení o přijetí objednávky a je následně informován elektronickou cestou a SMS o odeslání zásilky vč. sledovacího kódu balíku. Za případné chyby při přenosu dat nenese naše společnost odpovědnosta to i při ev. zneužití osobních údajů zaslaných na naši adresu ve formě fiktivních objednávek - v tomto případě reagujte okamžitě při obdržení potvrzení o realizaci objednávky. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
Každá objednávka je závazná dle Občanského zákoníku (dále jen OZ) § 488-493, zákona č. 89/2012 Sb. Prodávající povinen sepsat ve smyslu § 19 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele reklamační protokol, obsahující alespoň:
a) datum uplatnění reklamace (datum přijetí vytčení vad);
b) důvody reklamace;
c) způsob vyřízení reklamace požadovaný spotřebitelem;
d) výsledek prohlídky reklamovaného Zboží Prodávajícím nebo jeho smluvním partnerem (výrobcem nebo distributorem Zboží);
e) zdůvodnění oprávněnosti a způsob jejího vyřízení (opravy nebo výměny Zboží);
f) zdůvodnění zamítnutí reklamace.
Reklamační protokol je prodávající povinen poskytnout na svém eshopu nebo se prodávající s kupujícím může dohodnout na zaslání reklamačního protokolu e-mailem na e-mailovou adresu kupujícího.
Spotřebitel je tedy na základě vytvořené kupní smlouvy povinnen objednané zboží převzít ev. sám sledovat průběh objednávky nebo ve stanovené lhůtě písemně elektronicky nebo korespondenčně či telefonicky odstoupit od smlouvy. Nevyzvedne-li kupující objednávku zaslanou na dobírku ani po opakované výzvě (veškeré argumentace nepřevzetí zásilky typu „neobdržení oznámení o doručení, musel jsem odcestovat, jsem nemocen, kurýr nezvonil, došlo k zneužití mých údajů“ aj. jsou brány jako zcela účelové), je povinen uhradit vzniklé náklady na odeslání zboží (poštovné vč. balného) a manipulační poplatek. Pokud tak neučiní ani po druhé výzvě k opětovnému převzetí objednaného zboží, bude dlužná částka za expedici a skladné balíku (minimálně 99,- Kč a maximálně 300 Kč) postoupena k dalšímu řešení pověřenou organizaci. Při nepřevzetí zásilky zákazníkem, nám vznikaji náklady na zaslání a zpětdoručení zásilky. Dle § 2079 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. a § 2415 odst. 1 OZ, jsme oprávněni vynaložené náklady vymáhat zpět. Při požadavku o opětovné doručení požadujeme platbu předem. V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz. S platností od 15.února 2016 ustavila Evropská komise platformu pro mimosoudní řešení sporů, která umožňuje spotřebitelům řešit spory týkající se jejich online objednávek bez nutnosti soudního procesu. Tento proces řešení sporů je k dispozici na následujícím externím odkazu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během 12 měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit neprodleně po jeho odhalení, tj. ihned po prvním použití výrobku (nejlépe tentýž den, např. mailem, telefonem). Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.
Je poskytována záruka 24 měsíců od dne prodeje výrobku koncovému uživateli. Záruka se vztahuje na poruchy a závady vzniklé v průběhu záruční doby chybou výroby nebo použitých materiálů. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku způsobené zejména nevhodným používáním nelze považovat za vadu.
ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ
Pro bezrizikové nákupy poskytujeme službu 'Záruka vrácení peněz'. Uvědomujeme si, že nemáte možnost si zboží námi nabízené předem prohlédnout. Můžete se zmýlit a můžete tak obdržet zboží, které Vám nemusí vyhovovat.
Jestliže toto zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, máte možnost zásilku vrátit a zboží Vám bude budˇ vyměněno nebo peníze vráceny zpět. Čásku za zboží zasíláme v souladu Občanským zákoníkem, nejpozději do 14-ti dnů ode dne přijetí vrácené zásilky.
Podmínkou vrácení peněz ze zákona je:
Zboží musí být naprosto neporušené, čisté a schopné dalšího prodeje, včetně originálních visaček a znaků ev. v originálním nepoškozeném obalu (pokud byl součástí zásilky) a dobře zabalené.
Oznámení o požadovaném vrácení peněz musí kupující učinit u prodávajícího telefonicky nebo písemně (e-mailem) v co nejkratší lhůtě od převzetí zboží a bez odkladu odeslat nejpozději však do 14 dnů od převzetí zboží.
Ve vrácené zásilce musí být přiložena kopie paragonu a útržku z dobírkové nebo balíkové složenky, průvodní zpráva o důvodu VÝMĚNY nebo VRÁCENÍ a kontaktní údaje pro zaslání zboží. Při splnění všech podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet. Kupující nemá nárok na náhradu nákladů spojených s vrácením zboží v důsledku odstoupení od smlouvy nebo výměny zboží na vlastní žádost.
Jestliže dojde k chybnému výběru velikosti zákazníkem můžeme Vám zboží vyměnit. VRÁCENÍ probíhá zasláním nepoužívaného a bezchybného výrobku zpět s paragonem na naši adresu skladu: Adéla Petrová KINGSHOP,
Parcel Shop PPL Modrá Labuť ing.Adamcová,
Palkovice 328, PSČ 73941, telefon 608787006, email info@kingshop.cz nebo Balíkovna, 739 41 Palkovice 328 a my Vám jej vyměníme, účtujeme pouze poštovné. Upozorňujeme, že na adrese sídla firmy v Ostravě, nemůže být z technických důvodů zásilka převzata. Podmínky ochrany osobních údajů
Informace o zpracování osobních údajů, přístup k osobním údajům
I.
Základní ustanovení
1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) Kingshop.cz-Adéla Petrová (dále jen: „správce“).
2. Kontaktní údaje správce jsou
adresa: Puchmajerova 208/1 Ostrava 1
email: info(zavináč)kingshop.cz
3. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
,
II.
Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
2. Účelem zpracování osobních údajů je
vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit.
3. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.
Ill.
Doba uchovávání údajů
1. Správce uchovává osobní údaje
po dobu nezbytně nutnou pokud jsou data zpracovávána pro účel realizace práv a povinností z kupní smlouvy uzavírané mezi kupujícím a prodávajícím, k vypořádání případných práv kupujícího z vadného plnění, ke splnění daňové povinnosti apod.
V případě plnění zákonné povinnosti, budeme vaše osobní údaje zpracovávat po dobu, kterou nám ukládá zákon. V případě zákona o účetnictví, zákona o DPH a pod. může být lhůta 10 let.
lV.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
1. Příjemci osobních údajů jsou dopravci, poskytovatel eshopu a konzultační společnost e-commerce
podílející se na dodání zboží ,realizaci plateb na základě smlouvy,
zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu
V.
Vaše práva
1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
o právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
o právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
o právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
o právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
o právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
o právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.
VI.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
2. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VII.
Závěrečná ustanovení
1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
2. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.